Prijava

KAKO KORISTITI WEB PORTAL - KORISNIK USLUGE

U nastavku pregledajte članke kako biste dobili odgovore na vaša pitanja oko usluga koje su vam potrebne.

Ukoliko ne možete pronaći odgovor na vaše pitanje, molimo da nas kontaktirate na e-mail.

 

Briga o vašoj djeci, instrukcije i poduke, skrb i njega za vaše voljene roditelje i starije osobe, briga o vašim najboljim prijateljima kućnim ljubimcima, održavanje vašeg doma, ureda ili okućnice.

 

Kako se prati kvaliteta pružatelja usluga koje se mogu ponuditi na Čuvalica.hr nacionalnom web portalu?
Da li Čuvalica.hr provjerava pružatelje usluga koje koji se nalaze u njezinoj bazi?
Da li se registracija plaća ili je besplatna?
Koji su uvjeti na ovom web portalu za ovu vrstu posla?
Što mi donosi besplatna registracija?
Da li mogu pregledati bazu pružatelja usluga prije nego se registriram?
Kako mogu kontaktirati pružatelje usluga?
Da li mogu pružatelje usluga pretraživati po imenu ili po specifičnosti posla i kako?
Oglasio bih posao. Kako to mogu učiniti?
Da li moram platiti za uslugu objavljivanja oglasa?
Da li mogu uređivati svoje objavljene oglase?
Kako mogu postaviti fotografiju na svoj profil i da li je bitno kakva je fotografija?
Moj korisnički račun i profil nisu odobreni?
Koliko dugo će moj korisnički račun biti aktivan?
Da li su moji osobni podaci vidljivi drugim osobama i da li ih mogu po potrebi sakriti te kako znam da su moji podaci sigurni?
Kako mogu pronaći određenu informaciju o pružatelju usluge a da opet ne otvaram svaki profil?
Kontaktirali smo nekoliko pružatelja usluga ali samo ih je nekoliko odgovorilo na naš upit.
Želim nadograditi svoje članstvo. Što mi donosi PREMIUM članstvo?
Kako mogu postati PREMIUM član, kako istaknuti svoj oglas i kako je moj PREMIUM oglas istaknut?
Koje su to mogućnosti sigurnosne provjere profila koje dobivam PREMIUM članstvom?
Kako mogu promjeniti svoju lozinku?
Što ukoliko izgubim svoju lozinku?
Da li mogu deaktivirati svoj oglas?
Koje su prednosti korištenja Čuvalica.hr sistema razmjene poruka u odnosu na moju privatno korištenu adresu elektroničke pošte (e-mail)?
Koje su mogućnosti i kako da napišem preporuku o osobi koja nam je pružila određenu uslugu?
Da li mogu maknuti preporuku druge osobe o sebi ili svojoj obitelji ukoliko je sadržaj preporuke neprimjeren?
Kako mogu spremiti profile pružatelja usluga za jednostavnije snalaženje?
Kako je provjerena e-mail adresa?
Je li plaćanje na Čuvalica.hr sigurno?
Kako mogu otkazati moje članstvo na Čuvalica.hr?


Čuvalica.hr vam može ponuditi riješenja za vaše potrebe oko brige o vašoj obitelji.

Na Čuvalica.hr nacionalnom web portalu možete pronaći bezbroj riješenja za brigu o vašoj djeci krenuvši od profesionalnih dadilja, odgojiteljica, teta i baka čuvalica. Tu se mogu pronaći i profili svih igraonica i rođendaonica u Republici Hrvatskoj za vaše najmlađe te profili privatnih i državnih dječjih vrtića, instrukcije i poduke kao pomoć vašoj djeci tijekom školovanja.

 

Također osim brige za najmlađe ovdje možete pronaći i njegovatelje za starije osobe, profile svih domova za starije i nemoćne u Republici Hrvatskoj, osobe koje će brinuti o vašim kućnim ljubimcima, voditi ih u šetnju, pričuvati ih, dati im hranu... Za kvalitetno održavanje vaše kuće, ureda ili okućnice imamo više od nekoliko riješenja kroz mnogobrojne profile osoba i tvrtki koje se bave tom djelatnošću.

 

Za sve vrste usluga pružatelji vam nude razne termine za obavljanje potrebne djelatnosti a od punog radnog vremena, povremenih potreba pa do svakodnevnog skraćenog radnog vremena.

 

Kako se prati kvaliteta pružatelja usluga koje se mogu ponuditi na Čuvalica.hr nacionalnom web portalu?

Kako bi mogli ponuditi svoje usluge i postati registrirani članovi nacionalnog web portala Čuvalica.hr

pružatelji usluga moraju zadovoljiti nekoliko jednostavnih kriterija a to su :

 

  • da su punoljetne osobe te da imaju znači minimalno 18 ili više godina
  • da se registriraju putem naših upitnika
  • da imaju pristup elektroničkoj pošti (e-mail) gdje će primati obavijesti o registraciji i vršiti    komunikaciju sa korisnicima usluga između ostalih načina komunikacije
  • da svaki pružatelj usluga može dobiti preporuku i biti ocjenjen od korisnika usluge
  • da svaki pružatelj usluga može biti „lajkan“ putem Facebooka

SIGURNOST najbitnija stavka svake obitelji!

Da li Čuvalica.hr provjerava pružatelje usluga koje koji se nalaze u njezinoj bazi?

Čuvalica.hr je nacionalni web portal za brigu o obitelji koji pruža uslugu povezivanja između korisnika usluge i pružatelja usluge koristeći za to web prostor (internet).

Stoga, Čuvalica.hr ne provjerava pružatelje usluga ( dadilje, Tete Čuvalice, njegovateljice...) i ne predlaže što mi mislimo da je najbolje za vas nego to prepuštamo vama jer ipak vi znate što je najbolje za vašu obitelj ili vaš prostor te koje kriterije osoba mora zadovoljiti kako bi vi bili zadovoljni.

Kako ne bi sve prepustili vama osmislili smo proces od pet koraka sigurnosne on line (na mreži) aktivnosti koji će vam pomoći pronaći i zaposliti pravu osobu za brigu o vašim najmilijima....

1.       Preporuke

2.       Osobna iskaznica

3.       Potvrda o nekažnjavanju

4.       Potvrda o psihofizičkoj sposobnosti za rad

5.       Sanitarna knjižica

 

Preporučamo da nikada ne zaposlite neku osobu bez da niste provjerili sve vam dostupne informacije sigurnosne provjere.

Ne zaboravite da na web portalu možete pronaći značajan broj savjeta koji će vam olakšati izbor pružatelja usluga.

Više o sigurnosti možete pročitati na našem portalu pod Sigurnost.

 

Da li se registracija plaća ili je besplatna?

Registracija i izgradnja vašeg profila se ne plaća te je za sve korisnike usluga besplatna !

 

Koji su uvjeti na ovom web portalu za ovu vrstu posla?

Prvi od uvjeta je da ste punoljetna osoba te da imate znači minimalno 18 ili više godina.

 

Što mi donosi besplatna registracija?

Registracijom na Čuvalica.hr web portalu vi možete postaviti svoj oglas/profil i u potpunosti ga urediti te time postajete naš član najveće baze oglasa/profila pružatelja i korisnika usluga u RH.

Vaši kontakt podaci će biti vidljivi samo registriranim PREMIUM korisnicima.

 

Da li mogu pregledati bazu pružatelja usluga prije nego se registriram?

Naravno, preporučamo da pregledate bazu pružatelja usluga prije nego se registrirate na naš web portal. Svi pružatelji usluga koji se nalaze u našoj bazi su aktualni pružatelji istih.

Sve možete pretražiti putem postavljene tražilice na našem web portalu gdje će vam izbaciti sve pružatelje usluga u traženom mjestu a nakon registracije i sa udaljenošću od vašeg mjesta stanovanja.

 

Kako mogu kontaktirati pružatelje usluga?

Nakon što se registrirate kao PREMIUM korisnik imat ćete pristup za slanje poruka pružateljima usluga te telefonskim kontaktom. Pregledajte oglase/profile i kada se odlučite da kontaktirate jednog od potencijalnih kandidata za posao odaberite slanje poruka kroz interni sistem komunikacije ili pak direktno putem e-mail pošte.

Molim da nas obavijestite na našu adresu elektroničke pošte (e-mail) ukoliko ne primate nikakav odgovor od pružatelja usluge kako bi znali po potrebi regulirati članstvo istoga na Čuvalica.hr nacionalnom web portalu.

 

Da li mogu pružatelje usluga pretraživati po imenu ili po specifičnosti posla i kako?

Naravno, uzeli smo u obzir da ste potencijalno već koristili usluge ovoga tipa koje su ponuđene putem našeg web portala Čuvalica.hr te da bi željeli ponovno kontaktirati osobu koja vam je pružila uslugu.

Dovoljno je da nakon odabira određene kategorije pružatelja usluga s lijeve strane odaberete unutar postavljenih filtera pretraživanje po nekom od kriterija ili pak po ključnoj riječi putem tražilice.

 

Također možete pretraživati po...

  • iskustvu sa dobnim skupinama
  • godinama iskustva
  • jezicima koje pružatelj usluga govori
  • dostupnosti
  • i mnogim drugim opcijama


Oglasio bih posao. Kako to mogu učiniti?

Najučinkovitiji način kako doprijeti do baš onog pružatelja usluga koji će zadovoljiti vaše specifične potrebe je objaviti oglas na Čuvalica.hr web portalu.

Prilikom registracije imate mogućnost da odmah postavite svoj oglas za posao u kategoriji za koju ste odabrali da vam je usluga potrebna. Također nakon što se registrirate kroz jednostavnih par korak postavite oglas za posao odabravši „Moj profil“ te pod „Moji oglasi“  odaberete „Napravite novi oglas“.

 

Da li moram platiti za uslugu objavljivanja oglasa?

Ne. Vi možete započetak krenuti sa besplatnom probnom verzijom putem koje imate....

  • neogranićen pristup bazi pružatelja usluga svih kategorija i djelomični pregled njihovih oglasa/profila
  • besplatnu objavu oglasa/profila za uslugu koja vam je potrebna
  • primati obavijesti od PREMIUM pružatelja usluga kao odgovor na objavljeni posao
  • mogućnost samostalnog kreiranja i potpunog upravljanja profilom kroz aplikaciju" Moj profil"

Ukoliko želite, vi možete u bilo kojem trenutku se prebaciti sa svoje besplatne probne verzije na plaćeno PREMIUM članstvo. Plaćenim članstvom vi ćete....

  • dobiti mogućnost sigurnosnih podataka pružatelja usluga
  • moći komunicirati sa pružateljima usluga kroz interni sistem razmjene poruka, elektronskom poštom (e-mail), telefonom i Skype-om
  • imati mogućnost putem oglasa/profila pružatelja usluga pristupiti njegovim kontakt informacijama poput broja telefona koje mnogi pružatelji usluga omogućuju da se prikaže na njihovom oglasu/profilu
  • imati PREMIUM oglas za posao objavljen na početnoj stranici kategorije
  • imati PREMIUM oglas istaknut unutar kategorije
  • imati mogućnost korištenja ekskluzivne aplikacije na Čuvalica.hrSlagalici profila

 

Da li mogu uređivati svoje objavljene oglase?

Svakako, vi možete u bilo kojem trenutku uređivati sve vaše oglase. Nakon što se prijavite i odaberete „Moj profil“ te odaberete „Moji oglasi“ odaberete „Uređivanje oglasa“  (ikona olovke) gdje će vam se otvoriti vaš oglas unutar kojega možete pronaći nekoliko mogućnosti uređivanja vašeg oglašenog posla ili poslova. Odabirom na „Moji oglasi“ vi možete pregledati trenutno objavljeni posao, uređivati objavljeni posao ili poslove te zatvoriti neki od poslova.

 

Kako mogu postaviti fotografiju na svoj profil i da li je bitno kakva je fotografija?

Kako bi postavili svoju sliku na Čuvalica.hr web portalu najlakši put je to učiniti prilikom registracije. Kasnije je dovoljno da odete na „Moj profil“ unutar web portala te da pod „Moji oglasi“ uredite postojeći oglas odabirom „Uredi oglas“ (mala ikona olovke) tako da ćete staviti aktualne fotografije sa svojeg računala na vaš oglas.


Preporuka

  • fotografija bi trebala biti postavljena tako da ste na istoj samo vi ili vi i vaša obitelji a naravno da je prikladno da bude i vaš kućni ljubimac
  • fotografija mora biti postavljena u ispravnom obliku ( što prirodniji položaj glave u uspravnom položaju tijela )
  • fotografija bi svakako trebala biti što svježijeg datuma
  • budite sigurni da vas fotografije prikazuju jasno te da nisu slikane sa velikih udaljenosti 
  • Izaberite fotografiju koja je profesionalna i prijateljska
  • BITNO ! Ukoliko postavljate fotografiju na kojoj je osim vas i određena druga osoba budite sigurni da se ista osoba ili roditelj slaže da objavite njenu sliku ili sliku njihovog člana obitelji na svom profilu.

 

NIJE POŽELJNO

  • Izbjegavajte priložiti sliku na kojoj nosite sunčane naočale
  • Nemojte stavljati slike koje vas ne prikazuju primjereno ( gdje ste vrlo oskudno obućeni, fotografije sa nekog party-a ili u kupaćem kostimu )
  • Ukoliko postavite sliku koja je napravljena u tamnim uvjetima ili na žarkom suncu ista vas neće kvalitetno predstavljati
  • Slike na kojima vam se vidi efekt crvenih očiju bi svakako trebalo izbjegavati


Moj korisnički račun i profil nisu odobreni?

Registrirali ste se, otvorili svoj korisnički račun i kreirali profil no stigla vam je obavijest da vaš korisnički račun nije odobren.

Navedeno može rezultirati time da niste unijeli ispravno vaše osobne podatke ili da su isti netočni.

Također, moguće je da vaš profil ne zadovoljava uvjete navedene u uvjetima korištenja.

Kako bi mogli odobriti vaš profil molimo da se prijavite na web portal sa svojim podacima te odaberete „Moj profil“ i odabirom „Uređivanje profila“ na webu unesete svoje potpune i ispravne kontakt podatke.

Bitno je da provjerite da ste ispravno ispunili vaše podatke,mjesto stanovanj, ime grada te sa aktualnom e-mail adresom.

Također molimo da oglasi budu...

  • što humaniji što se tiće informacija o oboljenjima i zdrastvenim stanjima
  • što diskretniji po pitanju imena pa ne bi trebali sadržavati ime i prezime dijeteta
  • oglašeni u kategoriji za koju vam je potrebna usluga te da oglas sadrži sve važne informacije za oglašenu radnu poziciju
  • sa konkretnim nazivima te bi trebali za naziv posla navesti nešto što je specifično baš za vas pa tako umjesto da napišete „Pomoć za starije“ navedete neki konkretniji i detaljniji naziv tipa „Pomoć starijoj osobi u pripremi obroka i prilikom hranjenja“ kako se ne bi preklapali sa drugim oglasima
  • ukoliko je riječ o fizičkoj osobi kao korisniku usluga u za to predviđenim kategorijama a  pravne osobe (tvrtke) u za to predviđenim kategorijama sa za to predviđenim i otvorenim korisničkim računom
  • što gramatički ispravniji i da VAŠI OGLASI NE BUDU KOMPLETNO NAPISANI ŠTAMPANIM SLOVIMA
  • korišteni samo sa vaše strane za vašu obitelj ili tvrtku kako bi izbjegnuli potencijalne neugodnosti korištenjem tuđih korisničkih računa

 

Koliko dugo će moj korisnički račun biti aktivan?

Vaš izbor članske pretplate će isključivo odrediti dužinu koliko će vaša registracija ostati aktivna.

 

Da li su moji osobni podaci vidljivi drugim osobama i da li ih mogu po potrebi sakriti te kako znam da su moji podaci sigurni?

Nakon što ste se registrirali na naš web portal Čuvalica.hr i unijeli sve svoje osobne podatke navedeni će biti vidljivi samo našim stalnim PREMIUM članovima dok će kao standardni prikaz biti navedeno samo vaše ime i eventualno inicijal prezimena...

  • svi korisnici ovog web portala koji nisu registrirani sa svim potrebnim podacima kao članovi Čuvalica.hr web portala neće imati mogućnost pregleda vaših podataka
  • mi ćemo prikazati samo vaše najosnovnije informacije tipa ime, vašu okvirnu poziciju stanovanja koju će korisnik usluge dobiti kroz uvjete pretraživanja (bez adrese) te ono što ste oglasili
  • korisnicima web portala nećemo podjeliti informacije o vašoj adresi stanovanja, vaše prezime ukoliko ste tako odabrali, datum kada ste rođeni a niti vaš telefonski broj ukoliko ste tako odabrali
  • vi uvijek možete u bilo kojem trenutku učiniti da vaš profil ne bude vidljiv tako da isti obrišete ili deaktivirate (nakon deaktivacije samo ga admin portala može aktivirati)
Naravno, ukoliko tijekom komunikacije sa pružateljom usluge podjelite informacije to je isključivo vaša poslovna odluka a što je i cilj ovog web portala no preporučamo da uvijek dobro odvažete da li je to osoba koja vam ulijeva povjerenje i sigurnost. Sve do tog trenutka komunikaciju možete vršiti unutar Čuvalica.hr web portala i njenog sistema razmjene poruka.

Za sve podrobnije informacije posjetite našu Zaštitu privatnosti.

 

Kako mogu pronaći određenu informaciju o pružatelju usluge a da opet ne otvaram svaki profil?

Usprkos tome što narodno geslo kaže ...Tko traži, nađe  ! mi na Čuvalica.hr smo se pobrinuli da vam i tu olakšamo pa smo stoga postavili najbitnije filtere kako bi mogli suziti pretragu i pronaći osobu koja najviše odgovara vašim potrebama. Filteri se nalaze unutar svake kategorije lijevo od profila osoba koje pružaju određenu uslugu te odabirom nekih od navedenih uvjeta vaš izbor pružatelja usluga je sve više predodređen vama.

 

Kontaktirali smo nekoliko pružatelja usluga ali samo ih je nekoliko odgovorilo na naš upit.

Naša preporuka svim pružateljima usluga je da odgovore na upite unutar roka od 1 do maksimalno 3 dana. Usprkos tome ukoliko se određeni pružatelji usluga ne javljaju niti nakon ponovnog upita molit ćemo da nas o istome obavijestite koristeći Kontakt formular.
Također vam preporučamo da prilikom odabira pružatelja usluge provjerite na njegovom profilu informaciju o njegovoj aktivnosti na web portalu te da svakako uzmete u obzir u koje dane je pružatelj usluge naveo da je spreman pružiti svoje usluge te kada je ujedno i dostupan.

Molimo da i vi poštujući pružatelje usluge odgovorite na njihove upite također u roku od 1 do maksimalno 3 dana!

 

Želim nadograditi svoje članstvo. Što mi donosi PREMIUM članstvo?

Za razliku od osnovnog članstva koje već u startu nudi mnoštvo informacija PREMIUM članstvo nudi dodatne alate putem kojih ćete svoj profil podići na jedan sasvim novi nivo ostvarujući značajno veću mogućnost za zapošljavanje i pronalazak odgovarajućeg pružatelja usluga.

Putem PREMIUM članstva vi ćete ...

  • dobiti mogućnost sigurnosne provjere profila pružatelja usluga
  • moći komunicirati sa pružateljima usluga kroz sistem razmjene poruka koji djeluje trenutno poput elektroničke pošte (e mail) čuvajući vašu privatnost ne prikazujući vašu osobnu adresu elektroničke pošte (e-mail)
  • imati mogućnost putem profila pružatelja usluga pristupiti njegovim kontakt informacijama poput broja telefona koje mnogi pružatelji usluga omogućuju da se prikaže na njihovom profilu
  • imati objavljen oglas za posao na naslovnici kategorije

Također valja istaknuti posebno bitnu mogućnost koja vam daje dodatne mogućnosti za zapošljavanjem a koja predstavlja naš moto kroz 4 kategorije ...

 

predstavlja naš moto kroz 4 kategorije
Djeca - Povjerenje, Starije osobe - Poštovanje, Kućni ljubimci - Prijateljstvo, Kuća, ured, vrt - Pažnja


Više o 4P Statusu i mogućnostima Premium Star člana pročitajte pod Sigurnost i u našem cjeniku za korisnike usluga.

 

Kako mogu postati PREMIUM član, kako istaknuti svoj oglas i kako je moj Premium oglas istaknut?

Premium članom možete postati tako da vam pošaljemo ponudu za željeni period oglašavanja a nakon prispjeća uplate vaš korisnički račun dobiva status Premium. Time ostvarujete uvid u sve kontakt podatke i sigurnosne alate na portalu. Svoj upit možete ovdje poslati, upit za PREMIUM članstvo.

Također možete istaknuti svoj oglas na način da nakon što se prijavite na portal odaberete "Moj profil" zatim "Moji oglasi" te da odabirom ikone "Produživanje oglasa" ( ) uđete u oglas.
Na kraju oglasa odaberete "Nastavi".

U tom trenutku vam se otvaraju mogućnosti oglašavanja gdje možete odabrati oglasni paket koji najviše odgovara vašim potrebama, istaknuti svoj oglas i na taj način ostvariti veće mogućnosti za zaposlenjem.


Sljedeći poredak pokazuje snagu Premium oglasa i kako je isti istaknut...

1. Premium Star - najviše istaknut oglas
2. Premium Pro -  druga razina ili najviše rangirani oglas ukoliko nema Premium Star oglasa
3. Premium - treća razina ili najviše rangirani oglas ukoliko nema Premium Star ili Premium Pro oglasa 

Više o mogućnostima Premium članstva pročitajte u našem cjeniku za korisnike usluga.

 

Koje su to mogućnosti sigurnosne provjere profila koje dobivam PREMIUM članstvom?

Kako ne bi sve prepustili vama i što vam više pomogli da sa povjerenjem i što većom dozom sigurnosti zaposlite određenu osobu osmislili smo proces od pet koraka sigurnosnih on line (na mreži) aktivnosti koji će vam pomoći pronaći i zaposliti pravu osobu za brigu o vašim najmilijima a uključuje...

 1.       Preporuke

2.       Osobna iskaznica

3.       Potvrda o nekažnjavanju

4.       Potvrda o psihofizičkoj sposobnosti za rad

5.       Sanitarna knjižica

 

Preporučamo da nikada ne zaposlite neku osobu bez da niste provjerili sve vam dostupne informacije sigurnosne provjere za koje pružatelj usluge ima mogućnost postaviti na svoj profil a koji Ćuvalica.hr istima i preporuča!

Više o sigurnosti možete pročitati na našem portalu pod Sigurnost

Ne zaboravite da na web portalu možete pronaći značajan broj savjeta koji će vam olakšati izbor pružatelja usluga.

                                                                                                                                                                                                                                                                    

Kako mogu promjeniti svoju lozinku?

Kako bi promjenili svoju lozinku, nakon što se prijavite putem svog korisničkog računa odaberite „Moj profil“ te zatimu u dijelu „Uređivanje profila“  odaberete  promjenu svoje lozinke.

 

Što ukoliko izgubim svoju lozinku?

Ukoliko izgubite svoju loziniku samo kliknete na polje „Prijava“ na zaglavlju stranice te dolje desno u kutu  na „Povrat lozinke“.  Sa tog dijela stranice ćete moći poslati zahtjev za vašom lozinkom koji će stići u vaš sandučić elektronske pošte (e-mail).

 

Da li mogu deaktivirati svoj oglas?

Ukoliko iz određenog razloga želite deaktivirati svoj oglas to uvijek možete odlaskom pod  "Moj profil" odabravši "Moji oglasi" gdje ćete odabirom ikone Deaktiviranje oglasa isti oglas deaktivirati. Nakon deaktivacije vaš oglas više neće biti vidljiv niti vama niti na web portalu. Isti oglas se može ponovno aktivirati nakon poslanog zahtjeva putem kontakt obrazca.

Potrebno je obratiti pažnju da je minimalan preostali plaćeni period za obnovu deaktiviranog oglasa 15 dana prije njegovog prestanka.

 

Koje su prednosti korištenja Čuvalica.hr sistema razmjene  poruka u odnosu na moju privatno korištenu adresu elektroničke pošte (e-mail)?

Najveća prednost a ujedno i najbitnija za korištenje Čuvalica.hr zaštićenog sustava razmjene poruka je vaša privatnost te privatnost vaših osobnih podataka(ukoliko iste ne želite omogućiti u oglasu). Ne prikazujući vaše privatne podatke omogućavamo vam privatnost i određenu dozu sigurnosti jer time ostali članovi Čuvalica.hr web portala vas ne mogu zatrpati recimo nepotrebnom i neželjenom poštom (tzv. spam).

Naravno bitno je za napomenuti da ovim načinom komunikacije sva vaša pošta koju ste razmjenili sa članovima Čuvalica.hr web portala se pohranjuje na jednom mjestu unutar vašeg dijela portala pod  „Moj profil“ unutar „Moje poruke“ te vam se ne miješa sa vašom ostalom poštom u vašem privatnom e-mail sandučiću.

Također molimo da uzmete u obzir da odabirom da se što manje vaših podataka prikaže vi imate manje mogućnosti da će vas netko kontaktirati.

 

Koje su mogućnosti i kako da napišem preporuku o osobi koja nam je pružila određenu uslugu?

 

Vaše iskustvo sa određenim pružateljem usluga koje podjelite sa ostalima članovima Čuvalica.hr web portala može biti od velike pomoći osobama koje traže uslugu.  

Ukoliko želite dati preporuku nekom od pružatelja usluga Čuvalica.hr web portala tada isto možete napraviti putem prijave na svoj korisnički račun. Nakon prijave odaberete željeni oglas/profil pružatelja usluge te zatim pod „Preporuke“ podjelite vaše iskustvo sa ostalim članovima portala.

Preporučamo kako bi vaša preporuka za pružatelja usluge bila što vjerodostojnija i dobila na značenju da unesete i svoj kontakt broj telefona gdje će vas ostali korisnici usluga po potrebi kontaktirati i informirati se o vašem iskustvu.

Ukoliko niste redovni ili Premium član Čuvalica.hr nacionalnog web portala tada je dovoljno da se barem registrirate kao osnovni član putem besplatne registracije ne bi li mogli napisati preporuku. Možete ostaviti samo jednu preporuku po pružatelju usluge prilikom kojega dajete i ocjenu istoj osobi.

 

Svakako molimo da budete iskreni i precizni u opisu vaše preporuke. Čuvalica.hr će ukloniti sve preporuke koje ne zadovoljavaju standarde sigurnosti i korektnosti a kao takva su navedena u uvjetima korištenja.

 

Da li mogu maknuti preporuku druge osobe o sebi ili svojoj obitelji ukoliko je sadržaj preporuke neprimjeren?

Neprimjerena preporuka drugih osoba o vama i vašoj obitelji se može maknuti sa vašeg profila u bilo koje vrijeme nakon što je ista postavljena. Preporuke se mogu u bilo koje vrijeme maknuti odlaskom na  „Moj profil“ te odabirom „Moje preporuke“ unutar kojih možete maknuti neprimjerenu preporuku. Mišljenja su sastavni dio vašeg profila jer odražavaju vaš rad i iskustva u odnosima sa korisnikom usluge. Autori tekstova ovoga tipa su odgovorni za svoje postupke te se isto definira u uvjetima korištenja na Čuvalica.hr web portalu.

 

 

Kako mogu spremiti profile pružatelja usluga za jednostavnije snalaženje?

Nakon sveobuhvatne pretrage za odgovarajućom osobom više ne znate tko vam je sve ušao u uži krug favorita. Čuvalica.hr vam nudi riješenje.

Za svaku osobu koja vam ulazi u uži krug favorita te ne želite izgubiti trag o toj osobi jednostavno prilikom pregleda profila raznih pružatelja usluga odabrani profil pospremite pod „Moji favoriti“ klikom na „Spremi u favorite“ (ikona u obliku srca na vrhu oglasa).

Pristup izdvojenim profilima imate kroz „Moj profil“ odabirom „„Moji favoriti“  od kuda možete istima upravljati od toga da komunicirate sa njima pa do toga da iste možete obrisati na isti način odabirom iste ikone „Ukloni iz favorita“.


 

Kako je provjerena e-mail adresa?

Prilikom prijave na Čuvalica.hr, šaljemo e-mail putem kojeg je potrebno potvrditi ispravnost unesene e-mail adrese.

 

Je li plaćanje na Čuvalica.hr sigurno?

Čuvalica.hr koristi elektroničko plaćanje Raiffeisen Banke (eTomiTreba)  koja primjenjuje tzv. 3D sigurnosni standard, koji osigurava financijsku transakciju, plaćanje i zaštitu vaših korisničkih podataka.

Čuvalica.hr nema uvid u Vaš broj kartice niti bilo koje druge financijske podatke!

Više o mogućnostima plaćanja na našem portalu pod Online plaćanje.

 

Kako mogu otkazati moje članstvo na Čuvalica.hr?

Ukoliko se odlučite da otkažete vaše članstvo na Čuvalica.hr nacionalnom web portalu jednostavno se prijavite na svoj korisnički račun, odaberite“ Moj profil“  zatim odaberite unutar istoga „Uređivanje profila“ te odabirom „Ispišite se s portala“ isto članstvo otkažite. Korisnički račun je najbolje zatvoriti nakon kraja period pretplate ukoliko pružatelj istu ima.

 




Kako postati PREMIUM član?

  • Želiš znati kako postati PREMIUM član? KLIKNI me :)
  • Postani PREMIUM član i pristupi kontakt informacijama
  • Pronađi pomoć za sebe, svoju obitelj, dom ili tvrtku
  • Preporuke i mišljenja roditelja, poslodavaca, klijenata
  • Razmjena poruka i informacija
  • Pristup sigurnosnom profilu osobe za Premium Star korisnike!

Pronađi posao!

  • BESPLATNO napravi svoj oglas!
  • ISTAKNI svoj oglas kao PREMIUM član i omogući pristup kontakt informacijama
  • Javi se obiteljima ili tvrtkama koje trebaju tvoju pomoć i usluge
  • Budi dostupan za najbolje i najzanimljivije poslove
  • Pretražuj oglase za posao po obrazovanju, znanju, plaći, lokaciji...